hmm..hari ni blur lagi....siktau nak cerita apa...well awal minggu tok tadi, aku n isteri tercinta stay di rumah baru utk 3 malam...try test kata org kita..petang2 sikda barang polah aku ngambar nya..aku madah ngan nya " aku nak ambik gambar kitak tgh pregnant lok...ada kenangan..5 bulan dah..sik sabar nunggu 1st baby...(March 2010 ikut kiraan dak medical)....
p/s : i love you dear...so so much....
Thursday, November 12, 2009
Wednesday, November 11, 2009
Bila dah sikda idea dalam idup...
2 3 hari dah aku tok mendiamkan diri...blog aku sejuk...dah berais2 dah..ahahaha..sikda apa nak dikata,sikda apa nak dicerita...dah la aku tok jenis malas membaca...lebih suka nangga gambar dari membaca...ahahaha..mcm budak kecik aja hoo..mun nangga blog urang byk gilak celoteh bagei maca news jak...Boring.. boh heran blog aku engkah gambar 2 yang sik berapa tok...
well...if u like it give me ur smile...if u hate it?...go away..ahahaha..Godbless...
Wednesday, November 4, 2009
St. helen Church Dinner 2009
hello...fuh...hujung minggu yang meletihkan last saturday...Gereja St.Helen anjurkan Fund Raising Dinner...Seperti biasa kami Youth terlibat..yang letihnya angkut mengangkut peralatan..sampai sekarang masih sakit pinggang..ahaha..tapi melayani tetap bawa kepuasan...Puji Tuhan...so ini gambar2 semasa dinner tersebut..
Tuesday, October 27, 2009
Adelia Lukmana
Congratulations Miss Balenty Anding
Hello all...goodmorning...nak share sedikit kegembiraan seorang cik adik nie..Balenty Anding..Baru beberapa minggu lepas dia konv di Uitm Shah Alam...takdapat komen banyak sebab saya tak berasa disana....ehehehe..well dah tau kan kamera saya melancong? ehehhehe...anyway...Bet!!! Congrates!!.. lepas ni pasti dapat kerja yang bagus...sikit masa lagi..Doa untuk yang terbaik keh....




Monday, October 26, 2009
Coming Home Sweet Home
Fuh~...dah lama tak update blog saya nie...sorry guys....bukan apa seminggu lepas takda sangt aktiviti...well kamera saya "melancong" ke Kl..ehehe..pasti tertanya-tanya kenapa kamera yang melancong bukan aku?.....kena pinjam la maksudnya...standard la membantu kawan2 yang memerlukan..eehehehe...
so malam tadi saya baru dapat balik kamera kesayangan saya itu...so kebetulan tgh berkemas-kemas di rumah baru kami ....best gak petang-petang lepak luar rumah malam/petang tadi..sempat ambik gambar luar rumah...
tapi....tak ambik la dalam rumah sebab takda benda dalam rumah..masih kosong....baru siap renovation sikit dan pasang itu ini...fokus pada luar ruamh saje ye...kebanyakkan model adalah tangga aluminium ..ahahahaha....boring la tu...
so malam tadi saya baru dapat balik kamera kesayangan saya itu...so kebetulan tgh berkemas-kemas di rumah baru kami ....best gak petang-petang lepak luar rumah malam/petang tadi..sempat ambik gambar luar rumah...
tapi....tak ambik la dalam rumah sebab takda benda dalam rumah..masih kosong....baru siap renovation sikit dan pasang itu ini...fokus pada luar ruamh saje ye...kebanyakkan model adalah tangga aluminium ..ahahahaha....boring la tu...
Monday, October 5, 2009
A cup of Coffee at Chicago 7
helo...malam tadi hujan turun...Puji Tuhan..Hujan yang ditunggu-tunggu akhirnya turun...tapi tak membantutkan hasrat jumpa rakan-rakan...mula-mula tak tau nak pegi mana sebab hujan..at last singgah di Chicago 7, bt.3..so malam tadi hanya kami berlima saja..saya dan isteri, tekna,kepli dan wisco...panjang cerita kami...ehhehe..
Subscribe to:
Posts (Atom)
