Showing posts with label sarawak. Show all posts
Showing posts with label sarawak. Show all posts
Sunday, May 26, 2013
Friday, November 9, 2012
Marianne & Arthur
Congratulations
Marianne & Arthur
p/s: Photos is for my own personal collections. I'm not the Official Photographer. I come to eat and enjoy the foods...blurp! Wink!
+KasihLovePhotography+
Friday, July 6, 2012
Olive Nala
Welcome to the family Olive Nala. My 2nd Daugther after Cherish Kasih. Born 5th July 2012.See how her "kakak" so sayang her..Olive..You are the blessings from our God Almighty..
Papa Loves You..Mama Loves You..Cherish Loves You...
Sleeping Olive.
+KasihLovePhotography +
Saturday, May 26, 2012
Friday, October 21, 2011
Engagement Kadak & Bulan
Hello geng bloggers sekalian..Setelah sekian lama aku menyepi, baru ari tok aku berkesempatan nangga blog and update.Rindu nya dengan blog aku tok..dah berkulat2 dah tepi2 nyak..ahahaha....bukan apa..kadang2 sikda masa nak memblogkan diri tok...pulang rumah ada aja kerja polah..hujung minggu iboh agi cerita..bz juak...harap kitakorg sihat mihat la hoo..dah nak hujung tahun tok ada slow dikit kerja keras.ehehehe..
hujung tahun mcm tok la rami urang nikah,betunang,konvo,sukan sekolah,kempen la..macam2 ada la...tok gambar atas tok anakbuahku betunang...bahagia urang..ehehe..best na zaman2 i bertunang dolok..rindu pula ngan biniku...chow lok..nak dating ngan biniku..ehehehe...
Godbless~!
Tuesday, May 10, 2011
Serikin Walk
Salam semua...apa kabar semua? sihat kan..pasti sihat...hari ni nak cerita kisah hujung minggu a lepas..saya ni jarang bawa famili jalan2 sabtu sebab saya sibuk mengajar sabtu dan kadangkala ahad..jadi sabtu lepas saya luangkan masa jalan-jalan ke Serikin,Bau....First time saya berkesempatan pegi..best jugak perjalanan...rupanya femes ulan tempat nie..ramai orang yang datang hampir 60% dari Semenanjung...awal2 pagi dah parking dah penuh...syukur awal sampai..so sempat la menyempit di sana...parking bayar tu..RM2.00 per-entry..nice place..kalau nak pegi tangkap gambar best peg sini..macam2 gaya manusia..barang pelik2...macam2 ada...
komen harga?...tak berani cakap sebab ada tu mmg kita boleh jumpa dikuching..tapi di Serikin...special..macam Gudang..ehehehe..tepuk dada tanya selera..
p/s: aku jalan takda niat membeli...cuma nak tangkap gambar..tapi terbeli gak spek mata hitam..ahaha..minat la katakan...dah 3 4 set spek dalam kereta pun masih nak tambah koleksi..
Subscribe to:
Posts (Atom)