Friday, July 6, 2012

Olive Nala

Welcome to the family Olive Nala. My 2nd Daugther after Cherish Kasih. Born 5th July 2012.See how her "kakak" so sayang her..Olive..You are the blessings from our God Almighty..

Papa Loves You..Mama Loves You..Cherish Loves You...


Kasih and Nala





Sleeping Nala

Sleeping Olive.

+KasihLovePhotography +

Tuesday, February 28, 2012

Saturday, December 17, 2011

Hari ini aku di Serian

Eh...ello..selamat sore semua...Yes! Hari ini saya di Serian..bangga pula sendiri...bukan apa, setelah 6 bulan tidak berjumpa dengan adik tersayang Ursula dan familinya rasa rindu nak berjumpa...kali ini ada kelainan...bekesempatan mencuba kemre baru adikku itu...ahahaaha..dah teracun main kemre beli jugak tu..ehehe...jom tengok hasil Canon 60D dengn lens Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro.. bagi saya kemre ini HEBAT!....

p/s : tengah diracuni oleh adik pula dah.....hmmm....wink!

Gambar2 ini semua di sekitar rumah bapa aku di serian...test macro sigma ni.boleh tahan..
.
Around my house at Serian
Around my house at Serian
Around my house at Serian
Around my house at Serian Around my house at Serian Around my house at Serian Around my house at Serian

Thursday, December 1, 2011

Water drops

hello...Salam damai bloggers sekian alam..apa khabar kitakorg tek? bait? harus bait..tok nak mengupdate blog tok rasa kaku jak nak menulis..semakin hari semakin kurang idea...kalau kerja kewartawanan dah lama kena buang kerja nak nong...Sebenarnya akhir-akhir tok kurang sikit semangat nak memblog..bukan merajuk atau kecewa yer...komitmen semakin tinggi..(kalah YB) ahaks...banyak aktiviti dalam kehidupan seharian aku, cuma tak tertulis cuma pendam dalam hati...tetapi dalam diam-diam aku pernah mencuba sesuatu yang baru bagi aku sendiri..(mungkin dah leju dipolah orang lain la hoo) gambar dibah tok cukup la kei bukti bahan cerita aku tok tek..
Cuma percubaan..Water drop ni dibuat di rumah..siktau la nang oleh yang gine orang madah kacak..bagi aku tok yang aku mampu buat setakat tok...

p/s: ok sik? komen aje..

WD




WD

Friday, October 21, 2011

Engagement Kadak & Bulan

Kadak & Bulan


sisters?


at last...we are together..

not da F word....


sharing happiness


kadak&Bulan


Hello geng bloggers sekalian..Setelah sekian lama aku menyepi, baru ari tok aku berkesempatan nangga blog and update.Rindu nya dengan blog aku tok..dah berkulat2 dah tepi2 nyak..ahahaha....bukan apa..kadang2 sikda masa nak memblogkan diri tok...pulang rumah ada aja kerja polah..hujung minggu iboh agi cerita..bz juak...harap kitakorg sihat mihat la hoo..dah nak hujung tahun tok ada slow dikit kerja keras.ehehehe.. hujung tahun mcm tok la rami urang nikah,betunang,konvo,sukan sekolah,kempen la..macam2 ada la...tok gambar atas tok anakbuahku betunang...bahagia urang..ehehe..best na zaman2 i bertunang dolok..rindu pula ngan biniku...chow lok..nak dating ngan biniku..ehehehe... Godbless~!

Tuesday, September 13, 2011

Regatta Sarawak 2011

Hello dan selamat petang...sekian lama dah sik update blog...sangat sibuk dengan kerja luar dalam...ehehehe..terlalu banyak aktiviti..minta maaf la kepada rakan2 bloggers kalau lama tidak bertandang ke blog kalian...
ok..hari ni nak share aktiviti yang menyibukkan aku di pejabat...Pada hari Malaysia hujung minggu ini 16hb-18hb Sarawak Regatta akan diadakan di tebingan sungai Sarawak..masa tok la ramai manusia bepusu-pusu nak nangga lomba perahu...dan team LANDAS kamekorg ikut serta...so harap tahun tok juara lagi hoo....bagi yang lom pernah nangga lomba perahu jom turun Kuching...ney tau dapat jumpa aku diwaterfront kelak...ok..adiosssssssss.....



LANDAS TEAM (SAMARAHAN)

LANDAS TEAM (SAMARAHAN)


LANDAS TEAM (SAMARAHAN)