Monday, October 5, 2009

A cup of Coffee at Chicago 7

helo...malam tadi hujan turun...Puji Tuhan..Hujan yang ditunggu-tunggu akhirnya turun...tapi tak membantutkan hasrat jumpa rakan-rakan...mula-mula tak tau nak pegi mana sebab hujan..at last singgah di Chicago 7, bt.3..so malam tadi hanya kami berlima saja..saya dan isteri, tekna,kepli dan wisco...panjang cerita kami...ehhehe..
dah sejuk hujan..sejuk lagi didalam..
wisco yang paling banyak idea malam tadi..

banana nugget...sama jak dengan cucur pisang...ahahaha..nama gak grand!

ni semua orang tau lah..

eh...di sia bah...tau tau?

ka-pu-cinoo

bangga la tu...chelsea menang...

walau Liverpool kalah tetap senyum...

macam adik beradik...

blurp!...satu lagi bro!!

7 comments:

Willie said...

Oh I miss this place. Used bawak bini and aaron to minum here. Hehehe

Krisno said...

wah..nampak sedap je makanan kat situ hehehe..

Norris said...

yala willie...best tpt tok..boring2 dapat gak check email @ surfing sekejap...
krisno..boleh tahan la...mun nak mkn sungguh2 sia aku sik rekomen la...mun lepak berbual2 ok sia..sebab nya aircon...
aku sik suka kfc,mcD...pizza hut ok tp mahal gilak...

designationjazz said...

I heard the food serves is quite expensive... really?

Norris said...

ok sikit la dari kfc dan mcD bro..kfc n mcD mana ada free excess ke pc sidanya...eehehehe.
aku suka tempatnya..of course mun nak mkn kenyang jgn gi sia..p mkn kedai biasa jak best...ehehehe

erolnukman said...

bleh tahan..gambar2 dlm blog u menarik!

erolnukman said...

bleh tahan..gambar2 dlm blog u menarik!