Wednesday, May 12, 2010

Waterfront Phase II (evening)

Shallom semua kawan-kawan, bait bloggers bait pelanggan internet yang setia yang rajin hari-hari molah blog, FB dan sebagainya...tok nak cerita hal waterfront nak polah urang baru nyambung waterfront lama ya...Bukan nak cerita apa...Projek penyambungan waterfront tok dolok dah lama..Memandangkan aku pernah terlibat kira2 5 % - 10 % dalam kerja-kerja sebelum pembinaan tok tek...
Hehehe.bukan aku kontraktor atau engineer la...cuma pada tahun 1997 masa aku praktikal dolok salah satu kompeni survei di Kuching,. Kamekorang disuruh molah Sounding sungai Sarawak tok..kira kerja nyukat kedalaman sungai tok la tek..Imagine dari tahun 1997 baru nek tok waterfont tok siap...lama juak sidanya membina duhal...Pecah pala kali sidanya mikir nak molah..ehehhe..ada juak ura-ura dolok nak molah Shopping Complex di sia..last-last waterfront juak dipolah...dah siap cantik duhal tempat tok ...especially petang ari..yala aku mbak anak bini ronda-ronda gi sia petang marek. dan snap snap snap...well aku suka pemandangan..so tok adalah antaranya...romantik ada juak jalan-jalan petang marek...rasa bercinta kali pertama ngan bini terchenta tek..ehehehe....

syahdu nyer...nangga pasangan dikejauhan nun?...

Bangunan Electra tok nang sik pandey kosong sampey nek tok..tetap ramai pengunjung..ntah apa yang istimewa...bagi aku aku suka pegi Open Air ya jak..ehehehehe. makai kolo mee dan Sio Bee

Tok Fhoto aku paling suka..tenang pala otak aku nangga...eh..aku sik kala numpang perauk ya la...gine rasanya ka? hihihiihi....

4 comments:

Willie a.k.a Reptoz said...

ha..tok baru kualiti dslr.

Abg.Syuk said...

u org serian ka??? lak kita outing sama k... lak kita chat dalam FB ok.... abgsyuk(syukriq.blogspot.com)

erolnukman said...

ooo...lamak juak paduhal projek pnyambungan waterfront ya oo...
BTW,nang da bakat kau dlm fotografi..gambar kacak!
yup,tg last sekali best!

Norris Thomas said...

thanks all...
orang serian ler aku tok syuk