Sunday, July 11, 2010

Buang lelah

hello..post aku kali tok "buang lelah"...ehehhe...yala tek...kerja dari isnin ke jumaat...then ujung minggu aku pulang serian ngajar..berpanas berhujan la aku tek (walaupun dudk lam kereta jak..)..ntah apa dah boring gilak ujung minggu tek, alu la aku rasa nak pegi Ranchan Waterfall di jalan serian-sri aman..ada la rasa tek nak ngambik gambar suasana air terjun tek...kerana urang rami gilak, ..paham2 la mun urang dah rami...ai pun dah sik kacak agik..huhuhu..sedih bena....so batal jak hasrat aku tek nak ngambar a terjun tek..sikpa..lain kali ada...nama dah ujung minggu mesti la rami urang..urang pun nak "buang lelah" juak sia..nak? tol sik..ehehehe..tapi..nang best la pemandangan ciptaan Tuhan...syukur la di serian ada tempat riadah gia...ehehehe...so aku sikda ambik gambar urang mandi, gambar ai terjun..nangga aja la apa yang aku sempat ambik...lagipun aku gi sia buang lelah bah..hehehhe...

p/s: ranchan dah byk berubah dah...jalan2 denai ya dah kacak polah sida MDS..best..ada parking space baru diatas...ada dewan baru polah MDS juak...urang madah dewa suarah...kacak..boleh molah dinner kawin ka apa sia lah hoo..

up hill palm


silau

can i climb this tree?

spider on work

water on the rocks

serian-kuching road

7 comments:

Anonymous said...

Tuk barulah cantik gambar hehe..good improvement bro..well done.

erolnukman said...

nyakkkk ya buleeehhhhh...hehehehe!
ada masa kita g outing sama pok..kita molah candid street..layannn...

Chybee said...

nice shot! i wanna go back n shoot malaysia :(

Kenny De said...

yer deh..rindu mok g sia agik..mala jak plan g sia tpi plan mala jak sik jadi..pa kata kta kumpul geng2 gi riadah sama..mesti besh!

Norris Thomas said...

krisno-thanks..hasil tunjuk ajar kitakorg kawan2 bloggers..muah!..

erol-boleh2..bisa saja..madah aja bila u ada ke kuching..aku sik pernah polah street candid...best theme ya..mungkin boleh mbak sida yang lain..willie and krisno and others..

chybee-pulang le..malaysia menunggu

kenny de-juh mandi juh..ehehehe..tp ujung minggu sik best...rami gilak urg

Abg.Syuk said...

byk outing akn dipolah cuti ujg thn kelak... selalu la lawat photo freak group di FB k... nice shot

ztie said...

wah wah ... cantek gambar. best nar juak ow.. hehehe makseh singgah oww :D